جدیرترین اخبار :
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بمناسبت فرارسیدن روز ارتش

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 99/01/29 | تعداد بازید :1579
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز اقتدار و سربلندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

۲۹ فروردین روز بزرگداشت ظفرمندان همیشه پیروز و‌ تقدیر از حماسه آفرینی فرزندان غیور و‌ دلاوران متعهد، متخصص و انقلابی ارتش است که شجاعانه و دلیرانه در همه عرصه‌ها با مجاهدت، جانفشانی و ایثار در دفاع از کشور و‌ خدمت به مردم جلوه‌های زیبایی را از عظمت، توانمندی و وفاداری به نمایش گذاشته‌اند.

ارتش در خدمت به مردم و انقلاب با بهره‌گیری از توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملی، دینی و انقلابی و در راه استقلال، عزت و اقتدار کشور در دوران دفاع مقدس با تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده کارنامه‌ی درخشان و ستودنی دارد و بی‌شک مجاهدت‌های ارتش ممتاز به فرمایش مقام معظم رهبری سبب افتخار مردم و کشور است.

دلاورمردان ارتش سرافراز با نقش‌آفرینی موثر و خدمت‌رسانی عاشقانه، خالصانه و با دانش و با تجربه در بحران‌های زلزله، سیل سبب آرامش و اطمینان مردم شدند و امروز نیز در مقابله و مبارزه با شیوع کرونا با بهره‌مندی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای حفظ سلامت عموم و خدمت به مردم پای کار آمده است که شایسته تقدیر است.

به فرمایش مقام معظم رهبری ارتش منظم، محکم، منضبط و ممتاز امروز یک سرمایه و اندوخته برای ملت است و در چشم مردم عزیز است و امروز بر خود لازم می‌دانم به پاس مجاهدت های همیشگی و رشادتهای غیور مردان و دلاوران سرفراز، از ارتش سربلند، آیینه‌دار صلح، معنا و مفهوم اقتدار و بیقرار در حوادث و مایه امید مردم در روزی که تداعی گر آزادمردی فرزندان امت غیور ایران اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و روز اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به ارتشیان شجاع، مومن و متعهد تبریک عرض نمایم. توفیق روز افزون شما عزیزان را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در پرتو عنایت خاص امام عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

عبدالرحیم کردی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار
29 فروردین 1399

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل